Od zhruba 90. let se velice rozmohlo mít na sobě cokoliv, co je trendy -tedy platí to jak na mikiny, kalhoty tak i trička. A u nich se nejvíce uplatnilo potištění triček oblíbenými motivy. Každý si zvolí svůj oblíbený trend. Chce vyjádřit určitou myšlenku, kterou nosí neustále u sebe na oblečení. Ať už se jedná o oblíbenou kapelu, zpěváka nebo i zvířátko a dětskou pohádkovou postavičku. Je to jedna z nejvíce oblíbených vyhledávaných myšlenek věku módy.

Každý chce být vidět

Ať už malé děti, které nosí svého oblíbeného hrdinu na výrobku tak i dospělí. Každý chce vyjádřit to co má v sobě, co je jeho krevní skupina. Může si zvolit barvu, model, velikost, ale i tvar nebo střih. Vždy to bude asi nesmrtelný výrobek, který z prodejen pultů nikdy nezmizí. Je to trend, který doprovází už spousty generací, trend, který se jen tak neomrzí.

Buďte trendy!
Ohodnoťte příspěvek